fbpx
Înapoi la blog

Uși de exterior

 

  Recent am fost întrebat dacă am făcut o statistică referitoare la persoana de decizie în procesul de achiziție a unei uși de exterior: el sau ea?

 

  Dat fiind că atunci când spui uși de exterior și te gândești la modul în care evoluează acest produs, ai putea crede că discuția ar fi una exclusiv tehnică și că e o treabă bărbătească. Nu, nu-ți face iluzii, tot ele sunt cele care dau tonul și în alegerea ușii.

 

  E simplu: ele vor să-și găsească leacul de frică și senzația plăcută de confort într-o ușă sigură, puternică, rezistentă. Ele vor să-și pună amprenta în designul exterior și interior, așa că vor pune întotdeauna accent pe aspect, pe prețiozitatea materialelor, culoare, textură, lacuri și feronerie. Ele vor să se asigure că discuțiile din familie – mai ales cele cu tonul ridicat – vor rămâne private pentru cei aflați lângă ale lor uși de exterior, atunci când stau să bată în ele. Și tot ele sunt capricioasele care nu vor să se mai plângă de frig iarna și de cald vara, pentru că ușa nu izolează termic.

 

  Așadar, se pare că achiziționarea unei uși de exterior seamănă al naibii de mult cu cea a unei rochii noi. De cele mai multe ori, ea începe online, din confortul locuinței. Mai întâi are loc o căutare banală pe Google. Ea, doamna, vede mai multe modele din care câteva – puține – îi atrag atenția în mod deosebit. Accesează site-urile cu pricina și până să ajungă să uite ce-a văzut, ușile ajung s-o urmărească obsesiv, până când o conving să meargă și în magazin. În această etapă, ea, hotărâtă, stabilește vizita în magazin. Nu merge singură, ci însoțită. Pune întrebări personalului, la răstimpuri îi mai cere și lui părerea, chiar dacă nu ține cont de ea întru totul. (Hai, nu fiți triști, cu toții știm că lucrurile stau deseori așa!) Are doar nevoie să-și confirme că alegerile ei în materie de uși de exterior sunt plauzibile.

 

  Asta ca să exploatăm complet partea care ține strict de proprietățile unei uși de exterior.

 

  Că de cealaltă parte stă psihologia femeii pe care e foarte bine s-o cunoști, dacă vrei să o transformi în clientă. Și, indiferent de caracterul care o definește, trebuie să știi că o primă impresie bună îi poți face acordându-i maximă atenție. Însă și acest lucru trebuie făcut cu măsură și cu precauție, nu vrei să fii perceput ca un sclav, dar să știi că nu e cazul nici să o tratezi cu superioritate pentru simplul motiv că tu ești un mai bun cunoscător în domeniu decât e ea.

 

  Atenția se împletește perfect cu ascultarea activă: pune-i întrebări, ca să afli ce-și dorește și reține fiecare aspect menționat pentru a putea filtra și ajunge la acele modele de uși de exterior care să corespundă cerințelor ei. Fii atent la obiecțiile ei și oferă-i informații precise pentru a i le demonta, dar fără a-i da impresia că o contrazici. Și așa, din aproape în aproape, îi arăți că ai în showroom exact ceea ce caută.

 

  Dacă ești cumva cel care o însoțește la magazin, poți scăpa ieftin ducând-o direct pe www.brixia.redouble.dev unde poate vedea o varietate de uși de exterior. Apoi veniți la sediul Brixia și de-acolo ne intrăm noi în rol!

Distribuie

Articole similare

Înscrie-te la newsletter-ul nostru

Profită de promoții și află noutăți din domeniul ușilor.

Descoperă produsele și serviciile noastre

Nu îți pierdem timpul cu povești despre cele mai bune uși, ci îți dăm posibilitatea să alegi cât mai informat exact ceea ce se potrivește pentru tine.